hemma och sjuk


hallåja, längesen sist:P ... men men, har man ingen lust längre så har man inte. Men den komer nog snart tillbaka.
Nu sitter jag iaf hemma, orkade inte med skolan idag hade ont i magen å va trött så jag stannade hemma. Men imorgon får jag fan skärpa till mig... Fast de känns ju sådär kul å gå i skolan för å få utbildning så man kan bli nått när man inte vet vad man vill bli. Tänk så har jag ingen användning för skolgången när jag väl kommer på vad jag vill göra.. Jaja, allt är bättre än inget som jag brukar säga.

I lördags var det ju halloween fest hemma hos Catrine. Hade riktigt skoj, fast det var ju en del folk som man inte blev liite irriterad på. Att folk fan inte har nått vett i skallen -.- Ne men den kvällen kommer sent att glömmas i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0