GÅRDAGEN



Jag fick upp Daniel och Jonte vid fyra halv fem. Haha.. Lagade köttfärs och spaggetti :) Sen bestämde vi oss för att vi skulle åka till gbg och se på 2012. När vi kom iväg vad klockan halv åtta. Då skulle vi åka och hämta pengar uppe hos jonte och åka och hämta doughboy och lite mer. Vi var framme vid Biopalatset typ fem i nio och då skulle filmen börja nio. Men tyvärr så fanns det ju bara två platser så vi åkte till en Filmstaden istället. Där bestämde vi oss för att se på "The final destination" (stavning?) . Den var i 3D så de verka ju lite coolt.

Filmen skulle däremot inte börja föräns kvart över elva, så vi drog och käka på MC. Sen blev de å gå tillbaka till bion för filmen skulle börja.

Jag tyckte filmen var rätt bra, de coola var ju själva 3Dn. Lite jobbigt att alla dog hela tiden haha å mycket blod. Kändes äckligt när blodt liksom kom mot en. Fast sen själva handlingen i filmen var väl sådär, varken bra eller dåligt typ. Men jag är nöjd:)

Efter bion så åkte vi till Kungälv och hälsa på Holmberg. Skulle egentlgien festat med men de blev nget å de va nog bäst så hade inte orkat ändå tror ja xD Vi såg på fast and the furious där och sen åkte vi hem till Uddevalla. Blev torp och käka, träffade Friberg å mickah å några där. Blev jävligt rädd/förbannad för han som körde Fribergs bil tog de inte precis lugnt. Kan ju bara säga att hade ja suttit i den bilen hade jag inte vart särskilt glad på han..
Tur iaf att jag har en pokvän som vet hur man kör.

Efter vi åkt runt lite me dom körde vi hem Doughboy och sen blev de äntligen hem till Daniel. Somnade vid runt sex.



Vaknade för en timma sen. Tror ja ska a mig en dusch. Daniel sover och jonte e inte här så han åkte nog hem i morse. Är rätt sugen på Filmkväll ikväll, ska höra me Daniel om de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0