G-force



Igår efter vi sett på Paranormal Activity så såg vi på G-Force.
Det var en jätte rolig och bra film tycker jag! :D
Hamstrarna/marsvinen var jätte söta och roliga och den var verkligen bra så om ni ska på bio den närmsta tiden se denna! Inte Paranormal Activity!


Nu sitter jag i skolan och har datorkunskap. Det är tråkigt och jag har vart skit förbannad halva lektionen för internet funkade inte.. Och jävla kjellberg ville inte hjälpa mig!-.-
Tur att ja e så jävla smart och teknisk så jag fixa det sjävl efter ett tag! ;)

Efter skolan vet ja inte riktigt vad som händer, Daniel ville hitta på nått. Jag tror ja börjar bli sjuk för svettas men tkr inte de e särskilt varmt å har rätt ont i magen och halsen.. :/ Hatar å va sjuk. Men med tanke på hur sjuka verkligen alla vart den sista tiden är det konstigt att jag inte blitt sjuk. Har inte alls vart extra nogran eller försiktig med nått så jag inte ska bli smittad. Ne får nog skylla mig själv om jag blir lite sjuk men nån jäkla svininfluensa ska jag då fan inte få!!

Kommentarer
Postat av: Linda

fin blogg:)

2009-11-30 @ 16:43:36
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0