Första tröjan på flera år


Haha så känns det i alla fall. Kommer inte ihåg när jag senast införskaffade mig ett klädesplagg :O Men nu har jag iaf fått tag på en tröja, inget specielt med den utan en vit långärmad med knappar. (kommer bild på den imorgon) Och en svart klänning, fast kläningen får jag inte förän på julafton :( haha, emn den var skit snygg den med!

Nu är klockan halv åtta och jag tror jag ska göra mig i ordning och lägga mig och sova. Är sjukt trött så vore gött å verklgien sova ut. Känner att jag måste duscha med, men jag orkar verklgien inte gå ända bort till badrummet ta av mig kläderna å ställa mig i duschen... Känns hur jobbigt som helst hah. Ne ska nog göra det imorgon i stället, har ju sovmorgon till elva så kan ta de lugnt på morran.

Ne nu säger jag god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0