Förlåt för dålig uppdatering, men här kommer lite om dagen:)

Efter skolan gick jag och Catrine hem till henne, satt där och tjötade, drack te och spelade kort. Daniel kom efter ett tag och jag la i slingor i Catrines hår.
Vid sex åkte vi upp till Lena på Adventsfika med deras familj. Jätte mysigt var det:)
Efter vi vart där ett tag åkte vi hem till Daniel ett tag och hade det mysigt ;) Sen hämtade vi Catrine och åkte hem till mig. Jag åt middag och sedan duschade.

Nu är klockan tjugo över elva, jag som tänkte lägga mig tidigt idag :/
Tror föresten jag tappat bort mitt busskort och bankkort :S Eller a jag har letat överallt, men har ändå nått minne av att jag la de på nått konstigt ställe för jag inte skulle tappa bort de xD nej men får leta mer imorgon annars får jag snacka med de som vart hos Daniel i helgen för är nästan hundra procent säker på att ja hade de då..
Skulle ju inte vara första gången de kommer fram att man inte kan lita på sina vänner. Men tror nog bara jag lagt de påå nått konstigt ställe.


Föresten vill jag bara säga att min älskling är den mest underbara och bästa person jag vet. kommer altdrig glöma de jag fick förut, älskar dig ♥



bild från i sommras<3


Kommentarer
Postat av: Lasse

va ovant att se deej me blont hår xD <33333 älskar deej mer än allt annat

2009-11-30 @ 23:48:20
URL: http://lasselarsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0