älskar dig


Sitter i skolan nu, är seeeeegt. Vi har projekt och företagande med Marcus. Fast han har samtal med alla, enskil alltså i ett eget rum. Så resten av klassen sitter i klassrummet och alla bara lyssnar på kass musik som suger pung. En tredje del kanske gör nått. Jag har gjort en del, men borde gjort mycket mer men det går liksom inte. Datan distraherar mig, även omd einte finns nått att göra så kan jag inte göra de jävla uppgifterna. Behöver en lärare som tittar på mig och ser att jag arbetar för att jags ka göra nått bra
Är sne på mitt hår, de står åt alla håll, var tvungen att sätta upp de i en toffs men de ser ändå mongo ut. Usch..
Känns som ja snart kommer börja grina eller nått vet inte vart ja ska ta vägen vill bort här i från...
Nej då, men gud vad jag skriver.. Varför går de inte såhär bra när jag ska göra uppgiften??? Antagligen för dne inte e kul, fast de tär ju inte detta heller. Hmmm, mysko.  Nä nu känner jag att jag är konstig, ska spela supermario puss♥

Kommentarer
Postat av: julia swalander

Hej vilken fin blogg du har :)



Vill du hjälpa mig att vinna en resecheck på Swebuss Express? Läs på min blogg varför! Snälla jag behöver din röst :)

Klicka bara på länken och på mitt bidrag åt mig, går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

2009-11-04 @ 16:19:31
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0