uaaaaah!!!

jag mår illa!!!
kom jätte plötsligt:(
är nog nervös för imrogon..
japp de tär jag!
känner igen det här.. fyfan va hemskt det är :(
hatar att må illa, är det värsta som finns.
fan åker imorgon... hoppas det blir roligt.
tänk om det inte bli det och jag bara vill hem?! fy :(
jag behöver cigg..
usch å fyyyyy
trodde fan jag inte skulle bli ån här denna gången.
har ändå rest rätt mkt, blir alltid sån här kvällen innan, mår jätte illa å hur nervös som helst, det suger... :( nu börjar det gå över lite känner jag, inte så ont i magen .. var väl tur det. funderar på att borsta tände rå sånt å sen sätta på en film eller nått å bara somna.. liksom sover man så känner man ju inget och då kan man itne va nervös. men e så himla pigg så tror itne det kommer gå. fan att ja sov så mycket inatt, så blir det ju aldrig annars när jag sover hos larsson ! :( hmm, nu mår jag itne så illa iallafall. bra bra. ska nog ändå sova om en stund, men säger god natt innan. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0