tyck om er själva förhelvete!

har läst lite i andras bloggar, å på komentrer å sånt. så var det en som hade sån där bikt grejs så de va massa som skriv sina problem. att de känner att alla hatar dom och att de tycker de är fula å tjocka å har ätstörningar å all sån skit. jag blir så arg!!!!
för helvete....!
ska inte säga att jag jämt mår bra eller så.. har oxå vart jävligt missnöjd med mig själv, och har oxå fått för mig att jag är tjock ( det är jag inte och det vet jag. har dessutom blitt mkt större sen jag tyckte det) och för ett år sen och lite mer så kan man väl säga att jag var mobbad på ett sätt. klart jag hade ju mina vänner å så, var inte ensam på det sättet. men det var ganska många som fick mig att må skit verkligen.
men nu har jag iallafall förstått att man inte ska umgås med folk som får en att må skit, och man måste ha lite självförtroende! om inte du tycker o m dig själv så gör oftast inte andra det heller! och om du känner att det är nått stort fel på dig, så är det oftast något att göra åt det. typ om du har för små tuttar kan du ha push upp ;D haha nej men seriöst det finns alltid saker att göra åt saken! så  tycker  att alla bara ska sluta gnälla över att dom har ett dåligt liv å göra något åt saken istället! så det så..

fan va smart ja e.. ska bli filosof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0