inte vart hemma på ett tag

inte skrivit nått på ett tag för har inte vart hemma så mkt, eller vart vid datorn. iallafall så börjar håret bli blondare nu, helt orange men har silver schampo och balsam , å färgade de blondare två gr på två dagar... så kör med silver grejset nu så får jag väl färga sen igen nästa vecka elle rnått om ja itne blir blondare på detta. för har fan bestämt mig nu JAG SKA BLI BLONDIN!!!!
igår sov jag hos catrine, det var soft ja hon å conny spelade kort i några timmar tror jag:D som gamla dar haha. sen somnade vi när vi såg på peter pan. idag sket jag i skolan, stannade hos catrine å såg på film å slöa, resten av peter pan och titanic. fast missade slutet för lasse kom å hämtade mig, så åkte vi hem till han så fick jag sitta å ladda upp alla bilder han tatt på två helger. tog ett jääävla tag. 119 bilder samanlagt men då la han ut några själv oxå. hisham kom och sen spelade vi xbox och jag va ju bäst så klart ;) nu ska ja kollla janinas blogg sen komentera alla lasses bilder sen sova GOD NATT pusssss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: janina

bra där :) ! ett inlägg :D keep goin' ! <3

2009-05-07 @ 23:40:42
URL: http://fleratusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0