färgar håret

idag har jag vart på torp med pappsen och syrran :D
haha vet ni vad den jäveln gjord einnan vi skulle åka xD haha vi stod och väntade på pappa så skulle ja sätta mig på en stol, och så tänkte hon väl oxå sätta sig där så då drar hon undan stolen för mig så jag ramlade på marken :O haha fick jätte ont -.- ajja i allafall så åkte vi och jag fick mig köpt ett linne ( grått med knappar :) ) och ett par ljusa jeans leggings och hårfärg, skulle egentligen ah solbriller med men kände at ja hellre spara lite på pengarna xD vi åt på briggen med, mycket trevligt:D när vi skulle åka hem, så skulle pappa tanka, hahahaha fan va kul vi hade xD han blir ju så förbannad så fort nått går fel haha  xD nu har maria nyss tatt i hårfärg på mig, så om en halvtimma eller nått ska jag skölja ur det sen kommer jag va blond hoppas jag på :D


lägger in en bild sen om hur de går, håll tummarna på att ja har nått hår kvar å att d e inte e lila :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0