superseriös

hade tänkt att göra ett seriöst inlägg nu :D

jag har suttit hemma och degat hela dagen. och vad är det bästa som finns en degar dag?
jo godis å sånt :D
men som i mitt fall, att man inte har nått eller att familjen äter upp allt när man inte e där, så får man vara lite på hittig. jusste ;) så här gör ni om ni vill smaka på nått gottigt :
lägger smör i stekpannan.
lägger havregryn och socker och blandar med smöret.
steker detta tills det blir lite lagom mjukt och knaprigt.
NU, häller ni blandningen ovanpå glass :D
min personliga favvis glas är vanilj med chokladkross, passar väldigt bra med havregrejset :)
detta är skit gott och jag rekomenderar det starkt till alla tjockisar som e sugna på nått gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0