missförstånd?

det var nationella prov i engelska. gick väl sådär, trodde de skulle gå bättre men kunde ändå svara på allt så. tjejorna plus daniel och han vän erik vi tog en fika på rådhuskafet. jag kommer inte köpa nått där nån gång mer-.- . jag och johanna vill gå på dejter. jag följde med janina hem så fixade vi oss och så sen drog vi te ku.
hallberg hade sagt att vi skulle hem till han å se på film å så men när vi ringde han var dom hos evert. dom skulle slå en pling nån gång. tröga... vi väntade länge men så stack vi till en som hette dala. det var trevligt där, värsta soft, fick gratis fylla :P fast jag somnade vid elva, då hade evert ringt och frågat efter fest ?!... jaja, vaknade vid ett typ, så gick ja ut å rökte och ringde min kära polack. dom var ute och åkte och värkade inte särskilt intreserade av att vara med mej och janina., janina hade ju kul där vi var men jag ville bort nån stans och sova. så kom conny och hämtade mig, vi åkte förbi kampenhof, och vilka går inte runt där och luffar?! jo dom... jag hade ingen lust alls att prata med dom för var jätte ledsen såå vi fortsatte till conny, de hände nått med polisen, hängde inte med riktigt men vi klara oss (jag hade ju ingen hjälm.) så kommer vi till conny, jag hade nästan somnat när evert ringer och han undrar varför jag är hos conny. å han var lite trög för han fattar inte att jag har en kille som skiter fulständigt i mig och om jag sover brevid en kompis.  men han kom iallafall och hämtade mig, robin var trög och fattade inte att jag var ledsen. vi kom till stugan och snart började alla snarka jätte högt och jobbigt... jag vaknade typ vid nio idag, och vid elva så gick jag och mötte catrine, då sov fortfarande dom andra, men jag orkade inte  bry mig. jag å catrine rökte å pratade sen gick vi in till hon och brände skivor och snackade med staffan. han ska fixa bännvin åt mig haha xD aja efter ett tag kom pappa och hämtade mig, nu ska jag väl snart äta och sen ska ja till johanna så ska vi ha tjejkväll, fan va kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0