seg dag

vaknade hos daniel av att mamma ringde. hade lovat att komma hem ganska tidigt så sa hejdå till min halvsovande älskling och åkte hem. bara suttit här hela dagen, haha mamma sitter å skrattar, hon se rpå fotboll och sverige gjorde mål :) hoppas alla har det trevligt i munkedal, är faktiskt glad att jag inte följde med, skulle inte orkat festa eller gå runt med fulla personer. är för seg idag. fast vore ju kul om nått händer, har inte tillräckligt med ro att sitta hemma en hel dag :O å dessutom behöver jag godis eller nått :/ funderar starkt p åatt åka och köpa det.

nu ska jag berätta vad som hände igår!!! jo först var vi och bada och grillade ute på lindesnäs. det var mysigt. sen när vi skulle in till stan, så skulle vi först åka in till landbadet å kolla om de hände nått där. så jag kör moppen och daniel åker med mig, resten åker i bil. dom kör in på parkeringen och ställer sig och jag kör ju efter dom. precis när jag svänger förbi ett staket så e de en jävla brud fitta som backar på mig! vi ramlar av moppen och jag blev mäst sockad och rädd. liksom moppen e helt ny och pappa skulle döda mig! daniel står och skriker på dm i bilen och då börjar hon köra. och dum som hon e så märker hon inte ens att mopeden har fastnat, så den åker efter några meter och vi börjar skrika somfan. så drar daniel tag i moppen å drar loss den så kör hon iväg.
fyfan de e fängelsestraff på de, hon smet.
men det underligaste av allt var att det inte är en ända skråma på moppen! ingenting som kan säga att den blitt på körd och sedan släpad i backen. de e fan bra lack de!! ända jag kan märka e att stödet är inte lika stadigt... men d märks knappt.
haha och sen när vi kom till stan, så såg vi den jävla bilen (det var föresten den gröna volvon med sverige flagga som det jämt e massa brudar i) och sen komme rpolisen., så jag går ju fram till polisen å knackar på runtan. så pekar ja på bilen och säger a dom jävla brudarna körde på mig förut bara så ni vet. men de hände inget vi klara oss bra så men. å polisen säger "a då ska vi åka bort å skälla lite på dom" så sätter dom iväg med blå ljus^^ haha de va lite kul. rätt åt fittorna, vafan om man kör på nån kan man iallafall kolla om de går bra med personerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0