grillning och shit vid bjursjön igår :D

igår var jag catrine christian å larsson vid bjursjön. jag å catrine badade. sen kom janina hisham och rodrigo med. dom hade med sig vattenpipa, länge sen man rökte sån:O . sen kom christian tillbaka för ahn hade vart å hämtat cider. jag hade åtta st sju nollor, vette fan vart alla tog vägen :( go blev jag iallafall :D vi grillade oxå, korv å så tjock korv som va som choritzo fast d eva inte det men den var underbart god!! fyfan va god den va O_O sen gjord evi itne så mkt mer, jo hisham tog på sig min bikini å sprang runt som en dåre å de va jä'tte rolgit:D sen kom mick å tolle elle rnått, janinas vänne riallafall, dom hade med sig mashmallows så det grillade vi xå lite. lyckad kväll var det iallafall, förutom att mamma såg catrine och christian med min moppe å blev skit förbannad å så. men jag sov hos larsson så slapp bråka med henne iallafall. trodde hon skulle skälla ut mig somfan när ja kom hem men hon pratar inte med mig... faktiskt mkt jobbigare.. :(

fyfan va trött jag e, jag å älskling låg och pratade å så till fem sex på morgonen, sen skulle jag upp å till badhuset kvart i elva, kom lite sent men de va ok. de var viktigt att jag var där för de e mitt betyg i idrott. hade livräddning å höll på att dränkas av den jävla dockan.. men han sa att ja var duktig iallafall. efter det åkte jag till skolan å åt, träffade fille. skit länge sen vi träffades!! har saknat hon <33 sen öa jag mig och sov lite och sen kom mange å larsson och hämtade mig så åkte vi till torp å jag tvingade dom å gå med mig i affärer^^ kul var det, jag köpte skor två linnen och en t-shirt. sen åt vi (eller jag) på mc å sen körde dom mig till min moppe som stod på skolan och sen åkte jag till cactuz där fille å janina satt å hade det mysigt^^ . sen åkte jag hem och nu ligger jag här.
vill ha mat... men vill itne gå ner dit till mamma å pappa:( fy.
imorgon e det student fest för rodrigo ^^ ska blir kul! fast vet int vad jag ska ge han:( ska köpa en blomma eller nått, de funkar alltid :)

nä nu ska ja gå ner... eller ne drar nog på en film eller nått... men då måste jag fktiskt ändå ner å borsta t'änder har inte gjort det idag:( ..
aja hej då iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0