blondin på riktigt!

var ju i göteborg idag! med catrine :D
skit kul var det, hon e e för go i huvet asså! köpte mig ett fint löshår, och är så jävla lycklig, för sitter å kollar igenom lite bilder som jag tog förut när jag testade löshåret. å jag har inte vart så jävla snygg på skit länge!!! så underbart e det att få känna sig så snygg igen, har typ inte gjort det sen ja ahde de bruna håret.
klippte bort lite orange av mitt riktiga hår förut, så nu e de rätt kort xd plus jag ahde i silvershampo å då kändes det sen som att allt skulle ramla av verkligen, så tog i jätte mkt inpacknings grejs så ligger med de nu xD
ska sy ihop längderna oxå, för får ha tre i, dom här e tunnare än dom bruna, (däremot var de typ dubbelt så långt, på bredden asså) så måste sy dom för de inte ska va fullt i klipps i håret de e ju obehagligt:)
så tänkte jag att jag inte ska visa mitt nya hår förän på fredag, å på så sätt vara extra super snygg på skolavslutningen !
fast ni ska få ett litet smak prov ^^

Kommentarer
Postat av: L

Riktigt LÄCKERT!! Kramar Lena.

2009-06-14 @ 00:44:53
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0