hemma hos älskling

han ligger i sängen brevid och snarkar, som vanligt xD
när han vaknar hade vi tänkt dra å bada en stund, sen ska vi hem till mig och äta grillat med min och en till familj. sen efter det så var det lite planer på att tälta och så vid catrines sjö, vet inte hur det blir med det men det vore ju trevligt :)

ska berätta lite vad jag gjorde igår.
jo först så vaknade jag ju här, ringde catrine å sen åkte vi ner till stan och träffade janina och johanna. kul att träffa dom för en gångs skull! har saknat dom otroligt mycket! visst jag har mina killkompisar och ja har catrine, men utan janina och johanna är det fan inte samma sak :( hoppas vi kan börja va med varandra mer igen! iallafall, så när vi träffat dom gick vi och köpte present till matilda som fyller snart :) grattis i förskott till henne :D efter vi köpt present gick vi och käkade på pingvin och sen bestämde vi att vi skulle upp till janina en stund. när vi gick till mopparna började jag tänka "var är mina nycklar?" och precis lagom till att ja kommer fram till moppen och insett att dom inte är i mina fickor, så upptäcker vi att dom sitter i boxen och hjälmarna ligger på marken :O fyfan jag måste börja tänka lite den moppen ska hålla länge å om den blir stulen så slaktar pappa mig :/ 
iallafall så åkte vi hem till janina och var där en stund, sen drog vi till badhuset för att kolla när janinas lillasyster smmade. efter det drog vi på nattsudd. köpte en bok som jag ska ha när jag ska till grekland om nio dagar (:O) innan hade jag även köpt ett par jeans shorts och trosor från vero moda.
vi gick runt på stan en stund, men jag blev lite irriterad för jag ville till skeppsviken å bada och träffa daniel som vart där jätte länge och väntat. så jag åkte dit.  vi satt och softade där en stund sen kom även de andra, jag fick i mig några cider, gott somfan :) och sen drog vi hemmåt.

jag och daniel hade två månader igår föresten! säg grattis :D

Kommentarer
Postat av: L

GRATTIS goingar =) Jag använder inte den gamla bloggen. Skriver bara i min på blogspot nu



www.minaunderverk-lena.blogspot.com



Kramis.

2009-07-11 @ 23:40:46
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0