förlåt

för dålig uppdatering. händer så mycket och är aldrig hemma, så har inte fått någon tid över för datorn. sitter och väntar på daniel nu, fan håller på med ett försök i packning. inte kommit långt, det jag gjort är att valt ut vissa kläder som jag vill ha med mig och slängt dom på sängen.. usch ja hatar att packa, för det blir alltid ändå att man inte använder allt man har med sig och att man ångrar att man inte tog med en viss sak. men men, ska bli skönt att åka bort, bara slöa och sola.. :) kolla så fint det ser ut, Rhodos


fast jag vet att jag kommer längta hem somfan... blir alltid så, och särskilt nu när man har sommarlov och det ända man gör hela dagarna och nätterna är att va med kompisar. kommer sakna daniel mäst av allt, vi e ju med varandra varje dag och har sovit tillsammans nästan hela lovet. tror det är en eller två gånger jag sovit själv i min egna säng, annars har det bara vart med han...



kommer sakna han :(
nä nu ska jag försöka packa lite mer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0