singel nu :)

öööh, hade ju lagt in två inlägg, haha dom e borta nu, och det är inte för att jag itnte står för det jag skrev utan för att det kändes inte som det togs på allvar. haha ett visst äckel låg tydligen och skrattade :) men de e ju skit samma, jag har berättat och dom som behövde se har sett, och liksom vem bryr sig om hisham?


iallafall, igår var jag johanna janina och derre på bio, catrine var med från början men hon gick efter en stund när hon märkte att hon redan sett filmen xD haha henne älskar man bara <333 vi satt längst fram och längst till sidan. från början var det väldigt obekvämt och man fick ju titta uppåt typ xd men jag och derre tog alla domdär som barn har å sitta på som fotstöd å så låg vi typ ner så de blev rätt bra haha :D filmen var the day the earth stod still , (tror jag den hette) den var bra tycker jag :) efter filmen gick vi till fillelicia :) där var roddan och catrine, sen kom herman å kimo och martin och chrisitan oxå. så var vi där å såg på filmer och hade de mysigt i soffan haha. senn vid typ två drog jag roddan och derre hem till derre. haha prata i telefon å se på film till sju sen somnade vi typ xD haha vaknade ett och drog till stan å träffa kimo sen åkte jag hem :) tack alla för igår ^^ <3



"älskar man någon så gör man allt för den"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0