bilderna från göteborg



     

      



HAHA bara så att alla vet är inte de bilderna som dom tog,
dom här har jag tatt själv. jag fick aldrig se bilderna dom tog på mig
fick bara se gruppbilderna, men de såg väldigt coolt ut :)
jag och pappa kommer antagligen åka ner snart och kolla och
förhoppningsvis köpa några stycken :)

har nyss sett två avsnitt av top model också
och haha drömma får man ju göra :D vill fan bli modell nu xD
aja nu ska jag snart duscha, orkar egentligen inte...
är så jävla trött, världens seg dag har vart idag. liksom igår somnade jag
runt halv ett tror jag, idag låg jag i sängen till tre. fast vaknade ju innan
men kunde bara inte gå upp xd var inte på bra humör alls. värst var
det ju igår, grinade i flera timmar, känner mig bara så hopplös,
vet inte vad jag ska göra... idag har vart bättre, eller inte när jag vaknade
då, det var därför jag inte kom upp. men senn har de vart gött,
inte gjort någonting. var själv en stund å gick ut och tog en cigg, gött somfan.
längtar tills imorgon, skolan haha. nej men att få vara med folk slippa va själv -.-
en dag är alldeles för mycket, jag klarar det inte.

vill bara säga tack till alla som bryr sig om mig! jag älskar er verkligen,
tack för att ni finns <33  men alltid så klarar man inte av att höra sanningen.
jag vet hur det är, och jag vet att jag inte kan göra något åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0