hemmakväll

igår sov jag johanna och rodd hemma hos derre. jag och mamma bråkade vääldigt mkt oxå igår fast nu har hon lugnat ner sig, och vi har det rätt mysigt:) fetar oss som fan med chips godis å popcorn :) förut när jag var på ku så la jag mig å sov. jävligt gött, haha blir alltid trött när ja e där.

jag kan inte låta bli att tänka på den tiden allt var bra, när du tyckte om mig och visade det. okej jag har vart jobbig, men jag har liksom försökt med allting. märkte ju att det var fel. skulle gort allting fan
om du brytt dig..
älskade dig så in i helvetes jävla mycket och nu känns allting verkligen fel.
jag förstår inte varför det inte kunde funka.
och om de e så som alla sagt, när slutade du älska mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0