har ont i mitt hjärta

kommer nog få typ hjärtatack å dö.. de vore sorjligt:O
nu lugnade de ner sig lite.. fan va gött hihih
janina tycker mina inlägg e tråkiga. men hon tkr om mig ändå
fast hade tänkt å berätta nått skoj då.
matilda dissade oss förut:O mig johanna å catrine.
blev mycket besviken ....
mmmmmmmmmm :|
men får va med hon en annan dag :D

iallafall efter matilda dissade oss, så åkte vi hem till catrine, å softade där :D fille kom å derre oxå :) seeen såg vi på kejsarens nya stil, men den va tråkig, så vi bytade till toy story :) fast senn gick ja å catrine till stan, (där va allt cp :O ) å senn när ja kom tillbaka så va den slut -.-  men då såg vi på micke och molle 2
älskar dom :O:O:O ajjjjaaaa lollllo ville se lets dance-.- så fick inte se klart hela filmen. bajs. ja å johanna gick till bryggan å softa me alla gangstrar. dom reta mig å säger att min moppe går slött.... jävla homos, den gick bra somfan en gång, å nu går den normal bra -.- så e de!!! jajaaa sen åkte ja heeem, och  nu ahr ja nyss ritat ett alla hjärtans dag kort till min mamma ^^ här e det :D



kimo ringde mig, den idioten hade nyss sprungit från polisen med två lock öl xD haha han e inte klok den ungen, men tycker om han ändå :)<3
ja e trött.. ska nog sätta på en film å sova snart :D

imorgon blir de nog bio ^^ kul :)
jag vill ta hål i naveln. :)

puss<3

Kommentarer
Postat av: Petersen*

ANNA! SEN stavas med ett N, förlåt men var bara tvungen att påpecka det igen (A) <3

2009-02-14 @ 15:24:49
URL: http://rosagardiner.blogg.se/
Postat av: annis

fjant :(

2009-02-15 @ 17:21:34
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0