Vad jag gjorde igårv (julafton)


Först var ju farmor och farfar här. Och vi åt god mat mm.
Haha hände en väldigt pinsam sak som jag ska berätta för er nu.

Kan ju börja med att berätta att för ca två år sedan,
på den tiden jag inte visste hur man fick tag i alkohol.
Så tog jag lite av mammas och pappas Absolute Vodka
(smart som jag var så fyllde jag upp med vatten så det
inte skulle märkas)
Igår då när pappa och mamma skulle festa till det med
lite snapps så la pappa den ena vodkan i frysen för den skulle
bli riktigt kall. När han tog ut den var det en ända stor isklump.
Hmmm, konstigt, Sprit fryser ju inte?? :O
Sen tog dom den andra, och pappa hälde upp till Mamma och
Farfar. Farfar tar den i ett svep och säger  "den här var det inte
mycket krut i" och mamma "nej den smakar ju bara vatten"
Hahaha gissa vem som skämdes? XD Kan ju säga att jag
blev helt knall röd i ansiktet och började skratta och erkänna.

Haha, det där kommer jag aldrig få sluta höra..

Iallafall, lite bilder från middagen och så kan ni se i två inlägg under.
Men här kommer lite från när vi var hos Robert på kvällen





















Ser ni Catrine på den sista bilden? Jag ser bara hennes skor typ, ser ut som hon
är ett spöke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0