Man mår som man förtjänar



Gårdagen så satt vi ju här hemma hos Daniel och tog några öl. Först var det bara jag Mange Hisham och Arlind, då tyckte inte jag det var så kul så jag gick bort till Matilda så länge och var med hon Fille och hennes Daniel. Efter en stund ringde Daniel och sa att jag skulle komma bort, att Catrine hade kommit men gått igen för inte jag vart där? Ringde hon men hon svarade inte... Iaf så gick vi bort spela öl spel och så det var rätt trevligt. Runt tolv började jag bli lite för snurrig och då sa alla att de skulle in till stan så jag tänkte lägga mig och sova. Efter ett tag kom Daniel tbx och vi somnade :)

Idag tror jag det blir pepparkaksbak hemma :) det blir nog skoj!

Nu tror jag jag ska ta mig ett glas cola och sätta mig och spela sims lite innan Daniel vaknar, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0