Lugn kväll för mig


Ikväll ska jag vara hemma. Alltså inget festande för mig.. :/ Fast ärligt talat är jag inte så jätte sugen.
Kan vara gött och ha en lugn lördag för en gångs skull. :) Vid fem så kommer mamma och hämtar mig.
Så åker jag hem, vi ska äta god middag hela familjen :) Trevligt trevligt. Ska nog försöka få med mej
Maria ut och åka pulka haha :D Längesedan man gjorde de, två tre år sedan :O. Anledningen till att
jag ska vara hemma ikväll är för jag ska på dop tidigt i morgon. Min kusin harfått en liten unge :)
Ja nu vet ni iaf vad jag ska göra ikväll, vad ska ni hitta på?♥


Kommentarer
Postat av: L

I´m working!! Nu är det snart bingen för min del =) Pösss.

2009-12-19 @ 23:34:33
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0