Jag dissar johanna


Även om den jäkla bajskorven inte vill erkänna det så sitter jag
i samma rum som henne jusst nu faktiskt!!!
Riktigt dålig stil att inte nämna det i din blogg johanna, så där för DISSAR jag dig
kän dig dissad din bajs...

Förutom att jag blev lite upprörd över att johanna skrev på sin blogg om en död
kändis och inte om att hon var med mig så har jag det väldigt trevligt här uppe hos Robert.
Vi har sett på filmen Next som gick på tv. Himla tyket slut på den filmen......
Men Men.... Man får leva med motgångar ibland även om det är extremt svårt :'(


Serious inlägg ja vet :D:D:D:D:D:D



Kommentarer
Postat av: ♥Johanna P

lugna ner dig fimpen! ;)

2009-12-21 @ 01:00:42
URL: http://rosagardiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0