everybody sucks!

Dålig uppdate idag med, jag vet och jag är ledsen!
Men vart så otroligt trött. Vi fick sluta vid elva och då åkte
jag raka vägen hem till Daniel och somnade dom en stock.
Vid tre hämtade mamma och maria mig så åkte vi hem.

Satt lite vid datorn och så och fick reda på att jag är en
surkärring som ingen vill vara med längre.
Det roliga är att detta kommer från jävla pundare!
Jag är tydligen den som förändrats...
Men men så är det, lite tråkigt när man sett
personen som en jävla nära vän som man kan
säga allt till och verkligen lita på bara.

Ska fan sluta ställa upp för folk.
Bara vara snäll mot de som är mina vänner!
Resten kan fan dra åt helvete för nu är jag
trött på själviska idioter som inte
bryr sig ett skit om mig


iaf, så blev jag lite ledsen. Eller a väldigt ledsen.
Så jag ringde och pratade med
Daniel och bad han komma hit.
Skulle egentligen till torp med
familjen men var verkligen inte på humör
så jag och Daniel stannade här och myste lite.

Måste säga att det är sjukt vilken underbar pojkvän jag har,
finns ingen som jag litar på eller älskar så mycket.
Du är min bästa vän och stösta kärlek!

Iaf så drog Daniel vid åtta, då somnade jag och vaknade
nu för en stund sedan. Ska snart sova igen men
tänkte att jag skulle få skriva av mig lite först.


Kommentarer
Postat av: Janina

vem har sagt det? :o

2009-12-17 @ 23:42:25
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: L

Lilla raringen då... ♥♥♥

2009-12-18 @ 08:15:00
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0