Bläää


God morgon, god morgon!
Någon som vt varför jag är uppe såhär tidigt? klockan
är faktiskt elva:O Och kan knappt hålla uppe ögonen..
Ska bannemig somna om.
Men först lite om gårdagen:
Folk började komma och jag började drcika mina cider vid sex ungefär.
Efter ett tag kom Catrine också, och vi gick bort till Matilda.
Tjötade och hade det trevligt, sen gick vi tillbaka hit men då kom vi
på att vi behövde gå till ica innan de stängde. Så vi gick dit, Matilda stannade
utanför för hon ville inte gå in med öl, men efter en stund ringde hon och var rädd
för en gubbe haha xD
iaf så gick vi tillbaka och drack lite och så. Jag blev faktiskt inte
särskilt full igår, hade inte så stor lust med det heller.
vid två tre så drog alla hem och då var kvällen avslutad.

Nu ligger jag här och pruttar:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0