vad jobbigt allt blev:(

ont i halsen å mår illa.. och så har de där bild programet picasa 3 som ja ladda ner tatt över helt så nu e allt helt mysko bara jag ska kolla på bilderna. :( de verkar jätte bra när man ska redigera, men hade redan ett bra program å öppna bilderna i (kunde även redigera lite, typ svartvit å ändra kontrast) nu fattar ja ingenting.. och är inte på humör att lära mig nått nytt heller!
blev bara allmänt sur å trött förut när vi satt och fika och en viss person gick förbi.

men men, är iallafall hemma nu, daniel körde hem mig<3 sitter och ser på 2 & en halv män. de  ebra, bryr mig inte om va nån säger för ja e sur!

nu ska jag iallafall snart lägga ut bilderna från kräftskivan i lördags. fast det gör jag i ett annat inlägg som ska vara lite mer glatt! så hej då.

å jag vill inte lägga ut min signatur bil där det står //anna alfredsson
för den e så fin och ja e sur å vill inte att nått ska va fint!

Å nu blev ja ännu mer arg för ja tänkte lägga ut en bild där ja va arg men de gick fan inte!!!!!!!!!:@

Kommentarer
Postat av: L

Jag kan lära dig någon dag om du vill?? Pösss.

2009-08-31 @ 20:44:24
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: anna

ja det får du jätte gärna göra!

2009-08-31 @ 21:08:54
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0