Till Anna från Janina

Hej Anna! Janina här som skriver.

Nu har jag grejat klart med din design och även inskaffat lite fler
kategorier. Skulle varit kul om du använde dom lite. Så att inläggen
blir lite uppdelade. Ja du får kika på dom själv.

Ny header, ny bakgrund, ny textstil etc.

Hoppas du är nöjd.
Jag har även fixat en signatur ifrån dig som du lägger in som en
vanlig bild i bloggen. Lite fräckt. Även jag har det på min blogg.

Enjoy. Kom igen nu tjejen, kör stenhårt på bloggandet nu!
Håller tummarna, jag vill se dig på topplistan baby!
Puss på dig.



För att lägga till den bilden, så klickar du där uppe där du klickar när du ska
hämta en bild. Och där kommer den ligga, så trycker du på den,
och sedan på "full storlek". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0