länge sen de här

inte bloggat på ett tag nu.. så tyckte det var dax igen :D
okej inte många som läser, det vet jag.. men ändå lite kul ju :D

okej ska berätta lite om min dag
vaknade då ganska sent som vanligt, eller a tidigt var det ju, men sent med tanke på att jag bara fick en halvtimma på mig liksom. hade tänkt å ta moppen men de regnade å så så jag tog bussen ist. moppen e ju konstig nu.. måste typ kicka en kvart på morgonen innan den startar, och jag får så ont i foten då -.- men imorgon ska jag ta den! och Todd går faktiskt inte så fruktansvärt dåligt.. kunde vart värre, och det har det (15 O_o )  men aaaaah, när ja kom till skolan så var det tråååkigt, och jag var jätte trött-.- fick sova en stund sista lektionen, som var hemkunskap . hade vikarie och ingen å göra mat med, så efter närvaron stack jag, så gick jag och sov lite på en bänk. :)  efter skolan åkte jag lizette och catrine till torp! skit länge sedan jag avr där!! :O  hittade massa fint, men så klart så har jag ju inte några pengar... fast mamma hade sagt att ja kunde lägga undan om jag hittade nått fint :) så det gjorde jag.. men nu var det så att man bara kunde lägg aundan en dag och hon kan inte åka dit imorgon, så de blir väl ingen klänning eller några solbrillor eller leggings å linne för mig då :'(  ... menmen... hahah när vi skulle in till stan igen så glömde catrine sin syrra där ute XD stackars lollo :(  när vi kom till stan är det första vi ser en polis bil och massa folk, haha polisen tog kimo xD fast dom släppte han igen, det var lite kul iaf xd...
Imorgon ska jag färga håret :D är livrädd, men ska ändå bli gött med lite förändring. och vafan har redan haft rött orange och gult, så e inte så rädd att de ska bli nått av det. frisören sa att hon inte kunde lova så ljusa slingor, att dom nog mer kmr bli lite gula.. men de ska nog gå bra :)

det är slut med pojkvännen oxå... det är nog det bästa, ävn om jag saknar han som in i helvete ibland. men jaja jag ska nog klara mig :D så mycket av förhållande var det ju ändå inte ....

jaja nu ska jag göra nått annat. hoppas någon läser! :D

Kommentarer
Postat av: afl.

jag läser <3

2009-04-16 @ 01:26:12
URL: http://ainafelicialarsson.blogg.se/
Postat av: anna alfredsson

fan va bra:D

2009-04-21 @ 12:40:41
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0