du är trög!

trög trög trög trög trög trög trög trög trög trög trög

kan ju gissa vem -.-


ialla fall, så är jag hemma från skolan idag, kände att de var nog bäst, för igår var ja så trött å hade ingen ork med nått, somnade i skolan två gånger. så då va de liksom bätre om ja stannade hemma och sov idag istället:D
japp.. så här e jag, de e skit tråkigt-.- och finns inget gott att äta alls.. nästa gång ja ska va hemm ahela dan måst eja koma ihåg å köpa godis! haha föresten så drömde jag att jag gjorde de inatt xD drömde nått om chrill oxå, tror han var en dinusaurie xD juppjupp, ska snart till tandläkaren -.- kvart över fyra.. jävla skit xd hmm, imorgon ska jag följa med larsson å hålla han i handen när han ska tatuera sig :D nä nu ska ja se på fast and furius, fast först ska ja kolla efter lite chips :D

Föresten har jag färgat håret :) här ser ni, de blev missfärgat... ska ha blond, haha larsson ska hjälpa mig med de xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0