dessa mobiler!

förut tappade catrine ner sin mobil på grannens balkong. han är polis och mötena med han har väl inte vart de trevligaste. han var inte hemma så hon skrev en söt lapp till han.
jag kom nyss hem, åkt bil med larsson mange jonte och janina. när jag gick av, så skulle jag ta min väska så började dom köra, så sprang ja efter lite å då tappade jag min mobil. när jag tog upp den sen så hade den ungefär gått av på mitten.. å den e fet asså den va typ vriden asså.. fyfan vad ledsen jag blev:( simkortet å minneskortet klarade sigiallafall. så kommer ha min comviq mobil nu men komme rnog ha tre kortet i ibland xD... ingen som har en gamal mobil som inte används som ja skulle kunna få låna? (A)


RIP MOBILEN :'(<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0