helgen

i fredags blev jag så otroligt lycklig , har aldrig fått sån underbar känsla bara av ett sms.
fan vilken lättnad alltså. :')   hela veckan hade vart sugig men fredagen var jättebra.
vi var hemma hos catrine några (dom bästa typ) å typ såg på film å så.
sen körde catrines mamma hem mig vid åtta.
igår var det lördag, då åkte jag med catrine in till stan så var vi i hennes lägenhet å softade :)
rökte å såg på film typ, sen kom kimo å conny. så drog vi till stan efter ett tag å träffa många där. sen drog alla hem till conny. där va det mysigt :) sen drog vi till stan igen för dom skulle till loffe. så åkte ja hem vid elva.
idag, har vart en otroligt jävla bög tråkig dag.
å förut när jag bråkade med pappa å tänkte ta en cigg så märkte jag att dom var borta xD har alltså tappat bort dom här i huset eftersom jag rökte igår natt. det är inte bra för om mamma hittar dom blir hon inte glad alls :/

nu blev jag irriterad -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0