söndag

nu ska jag berätta.
torsdags var jag ledsen.
fredag var jag arg.
lördag var jag ingenting.
nu är allting bra

fredagen var jag på saron kafeét för första gången. det var mysigt.
sen sov jag hos matilda, oxå mysigt. särskilt ostbågar till frukost:D
sen åkte jag hem och fick riktig mat, sen in till stan igen då.
så hade vi lite filmkväll jag matilda och catrine.<3
såg på halva titanic hos matilda, gick till catrine och
såg på andra halvan. mysigt va det. men vi grinade som fan..
sen gick matilda och vi såg på nån fängelsefilm, tills vi somnade
typ vid tre. vaknade halv sju och de va tänt överallt
och jag låg själv i soffan xD så gick in på catrines rum där hon
ligger mitt i s'ngen. knuffar bort henne å sover lite :D
sen väcker tönten mig vid halv elva så går vi till frisören å träffar
johanna :D dom två klippte sig och blev jätte fina :D
sen gick vi till fille å softade sen åkte jag hem. nu ligger ja i soffan
och är jätte trött..

älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0