göteborg

i förrgår var vi i göteborg, alla tjejerna utom janina :(
jag köpte ett par jätte snygga jeans och en svart munktröja.
efter göteborg åkte vi hem till catrine och färgade hår.
varken catrine elelr filles blev lyckade först, mitt blev väl rätt bra
skulle bara färga lite mörkare, ksk blev lite för mörkt
men det går ju ur snart. tog filles löshår med så nu har jag två 
längder i och det ser mkt bättre ut :)
iallafall så sov jag hos catrine då, sen igår, så åkte vi till torp
kötpte inte mkt, en fundation och en ögonbrynspenna xD
sen fick jag åka hem för min morbror mats och berit kom hit.
åt god mat och så, sen somnade jag för jag avr helt död.

nu ska jag snart åka in till catrine, ska bara vänta
tills mamma har vaknat. så ska jag föreslå att vi går till stereo
och köper en tröja och ett par till jeans:D
sen ska iaf catrine sova här, för imorgon åker mamma
pappa och maria på nån cup för maria ska spela fotboll..
och då kommer dom vara borta hela dagen, så jag ska
 vara här och "ta hand om hundarna" xD och catrine
ska hålla mig sälskap :D

den som har lust kan ju titta förbi xd

älskar dig robin carlsson
oavsett vad som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0